четверг, 30 октября 2008 г.

Кондиціонери

При глобальному потеплінні постає проблема кондиціонування приміщень.
Всі системи кондиціонування повітря можна розділити (з деякою часткою умовності) на побутові кондиционеры і промислові кондиціонери. Їх відмінність не в конструктивному виконанні, а у області застосування. До побутових кондиціонерів звичайно відносять кондиціонери малої і середньої потужності (до 7 кВт), вживані для охолоджування невеликих приміщень - до 50…80 м2. До напівпромислових і промислових відносять кондиціонери великої потужності, які використовуються для охолоджування великих площ (від 100 м2 і вище), зокрема для централізованого охолоджування цілих будівель.

По конструктивному виконанню всі кондиціонери можна розділити на два великі класи: моноблочні - що складаються з одного блоку (віконні, мобільні і т.п.) і спліт-системи - що складаються з двох і більш блоків (настінні, канальні, касетні, VRF-системи і т.п.).

Віконний кондиціонер - це моноблок, який вмонтовується у віконний чи проїм тонку стіну. В порівнянні із спліт-системамі "оконник" має ряд недоліків, серед яких вищий рівень шуму і відсутність вибору місця установки. Крім того, він погіршує освітленість приміщення. Проте, ціна кондиціонера є низькою для віконних виконань, тому такі кондиціонери як і раніше мають попит. В Україні "оконникі" використовуються в основному для кондиціонування вуличних торгових павільйонів і державних установ. У всьому світі, окрім США, віконні кондиціонери поступово поступаються місцем спліт-системам.

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно