воскресенье, 15 февраля 2009 г.

Студентські історії. Деякі історії з гуртожитку

Коли я був студентом, то я не жив в гуртожитку, але часто там бував.
Мій колега на роботі коли вчився, то він жив в гуртожитку і розповів кілька смішних історії з життя гуртожитку.

Історія перша.
Ми всі памятаємо попередній економічний кризовий періoд (більш ніж 5 років назад), коли масово відключали світло. То от як раз відключили світло в гуртожитку "Львівської політехніки", коли по телевізору показували футбол. Це призвело до того, що всі студенти почали робити великі безпоряки: з вікон викидували телевізори, і все інше майно з кімнати. При цьому ще й те що горить - підпалювали. На ці безпорядки приїхала міліція на "бобику". То одні студенти взяли і перекинули цю міліцейський автомобіль. Як би я знав, хто це зробив, я би поставив би цим студентмам за це ящик пива. От молодці хлопці. Супер. Так завжди тримати.

Історія друга
Ця історія подібна до першої. Виявляєтеся, що в студентських гуртожитках є таке явище як "дідівщина" (як в армії). То ось мій колега по роботі розповідав, що коли він вчився на першому курсі і жив у гуртожитку, то коли було наступне вімкнення світла, то старшокурсники забрали в нього матрас, піпалили і викинули цей матрас з вікна.

Комментариев нет: