воскресенье, 15 февраля 2009 г.

Студентські історії. Гівно

Сьогодні я згадав свої студентські роки, хоть ще недавно був я студентом.
Я думаю що студентське життя - це найкращий період для кожної людини.
Тому буду в своєму щоденнику писати різні історії зі свого студентського життя.
Історія перша.
Ця історія має назву "Гівно".
Так саме гівно або кака.
То почну.
Одного разу мій друг приніс в аудиторію гівно. Так, саме гівно. Але це гівно він купив в магазині. Тобто це не справжнє гівно, а пластмасове. Тобто це такий виріб з пластмаси, який має форму і колір гівна. Також до цього виробу ще продається спеціальний дезорант, який придає ще запах справжнього гівна. Але мій друг цей дезорант не купив. Для ефекту вистачає самого гівна.

Так ми спочатку пожартували з дівчатами - в аудиторії ми це гівно підкинули під парту, де сиділи дівчата. Жарт досить вдався і дівчата побачивши гівно пересіли в іншу частину аудиторії.
Потім ми поклали це гівно на стілець викладача. І нам вдалось "розвезти" викладача. Коли вигладач ввійшов в аудиторію, то звичайно він побачив гівно і дуже розгнівався. Почалась так звана метушня... Закінчилась ця метушня тим, що викладач сказав старості винести стілець з гівном і викинути. Звичайно староста виніс стілець на коридор, але гівно не викинув, тому що за нього мій друг заплатив гроші. Більше ми гівно в Політех не приносили.

Комментариев нет: