воскресенье, 13 июля 2008 г.

Сьогоднішня поїздка за молоком

Сьогодні я як завжди їздив до тещі за молоком.
Молоко беру для своєї дочки Мартусі, якій взавтра буде вже 2 роки. Вона за тиждень випиває більш ніж 6 літрів молока. Ось раніше я створив блог для своєї малої:
http://martamatviyenko.blogspot.com/ - Marta Matviyenkо.
Але вернемось до теми. Їхав поїздом я до с.Чорного Осторова. Була спека, тому я відразу біля станції випив з джерела півлітра води і пішов.
По дорозі за с. Руда є біля лісу ставок і джерело. Я вирішив покупатись в ньому (бо жарко). Коли підійшов до ставка, то на мене мухи налетіли (оводи) - такі мухи, що кусаються. Я відразу стрибнув у воду і вийшов з води, бо вода в ставку була застояна (болото). Далі я знову попив води з джерела і пішов полями до с. Станківці. По дорозі подер ще собі плече до крові об кущ шипшини.

А тепер приємне. Ось фотографії краєвидів, які я зробив по дорозі до с. Станківці.
ФОТО між селами Руда та Станківці. Здалеку видно м.Жидачів.



Комментариев нет: